Akif Damia 's FotoPage
Nasri & Linda Sdn. Bhd.
By: Akif Damia Nasri

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Friday, 23-Feb-2007 03:56 Email | Share | | Bookmark
Cuti-cuti di Melaka

main air kat A famosa
basah lenjun
Kat Dataran Pahlawan
View all 4 photos...
Gambar masa kat Melaka hari Ahad lepas (18/02/07)... Kat A Famosa Resort... Papa dengan Mama bawak.. jalan-jalan cari makan.. Papa, Akif & Adik Damia mandi sakan... sampai hitam jadi nya. Mama tak mandi..takut air...katanya, Lagi pun...seksi la....nanti

Tengah hari tu jalan-jalan di Bandar Melaka... sempat jugak papa bawak makan buah langsat ( sesat la tu). Banyak kedai tutup... ye la orang tengah beraya lagi. Lepak kejap kat Dataran Pahlawan. Best jugak lepak-lepak camni... kalau hari-hari cam ni kan best.. ...tak yah sekolah.. tak yah gi ngaji malam.. teng. teng. teng.[img]


Monday, 23-Jan-2006 02:24 Email | Share | | Bookmark
Akif Qayyum & Damia

Akif aka Abang Long
Damia aka Kak Long
[
Assalaimualaikum & Salam Sejatera kawan-kawan semua.... saja je ni nak kongsi gambar kita .. Saya ni Akif aka Abang Long dah berumur 5 tahun.. adik saya tu namanya Damia... umurnya baru 1 tahun 3 bulan. Mulla-mula adik lahir dulu.. tension la jugak... ye la nak konsi kasih sayang mama dengan papa kita... susah la jugak... macam orang bermadu la... mula-mula nya pahit kan... lepas tu ada ler manis nya.. betul tak Papa???..."Akif...jangan kau tulis pasal madu-madu kat sini... ramai orang yg marah...". Jerit papa dari luar tu... ..Akif tengok Mama... senyum mencuke je.... kenapa ya..... teng..teng.teng

Gambar Abang Long tu masa kat rumah tok wan kat kampung di Kelantan sana... letih la jugak nak sengehhh cam tu tu.

Gambar Kak Long tu masa kat rumah di KL, baru belajar pakai tudung (tudung tu pun sepupu dia punya).... mulanya elok je pakai... sekarang tak sampai 5 minit ... habis di rentapnya.. Moga-moga besar nanti berubah la dia .. AMIN .....


Friday, 23-Feb-2001 07:40 Email | Share | | Bookmark
Papa & mama (akifdamia)

papa
mama
Gambar papa & mama ... Papa dengan Mama ni pemalu sikit.... Maklum la... takut glamor katanya. Ke takut orang mintak hutang..... . Akif bergurau je pa..Ada orang cam ke... gambar cam ni..


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net